Vraag jij je soms af: waar gaat het heen met deze wereld? Ben ik soms de enige? Klopt mijn bijdrage aan de transitie? Hoe houd ik balans?

Dan is meedoen aan een deep change dialoog waarschijnlijk fijn en waardevol. 

De centrale vraag van de sessie is:

Hoe kunnen we goed omgaan met leven en werken in deze wereld die smeekt om diepe verandering? Waarbij ‘goed omgaan met’, zowel gaat over:

  • veranderkracht: jouw passende bijdrage leveren, als over
  • veerkracht: jouw manieren van zelfzorg vinden en beoefenen

En de verhouding tussen die twee…

In deze online sessie: 

  • Maken we eerst de bedding voor de dialoog. We checken bewust in en delen enkele spreekregels. Vanuit deze bedding:
  • Delen we vragen, dilemma’s, ervaringen, gevoelens en inspiratie 
  • Kunnen we verbinden met elkaar als changemakers en de begeleider van de dialoog: Manu Busschots
  • Delen we tips voor veranderkracht, veerkracht of verbinding met initiatieven van voorlevers van of denkers over een groenere, sociale wereld.

Ervaring anderen:

💬 ‘‘Een mooi moment van reflectie in de dagelijkse drukte. Ik merk dat ik er vaak met iets meer innerlijke vrede en helderheid uit kom, dan dat ik er in ging. Fijn dat jullie dit aanbieden.”
– Anoniem

Praktisch:

De dialoog is met minimaal 3 en maximaal 8 mensen. Zo is er voldoende ruimte om jezelf voor te stellen en persoonlijk te delen en vragen.

Deze maandelijkse dialogen passen goed bij enkele van onze programma’s, zoals het leertraject Deep Changemaker Circles en Ankers voor Actieve hoop.

We organiseren deze dialoog een keer per maand, meestal op de 1e maandag.

Zin om mee te doen?

Zo kan je bewust beginnen aan je nieuwe maand, vol met kansen voor een betekenisvolle, liefdevolle bijdrage aan de wereld en/of een betere balans en frisse moed.

Wanneer wil je meedoen?

    Kies maar

    Data

    Contact gegevens



    Bijna klaar


    De reflectieflits ontvangen?

    De reflectieflits is onze maandelijkse inspiratiemail. Afmelden is eenvoudig. Maar dat doen de circa 800 abonnees zelden.

    Wie begeleidt deze dialoog?

    Je ontmoet Manu Busschots, de oprichter en roerganger van de Academy. Hij is trainer en coach sinds 2007, spreker over klimaatpsychologie, begeleider bij veel van onze trainingen en tevens oprichter van KlimaatGesprekken.

    Manu kijkt er naar uit je te ontmoeten.

    Manu Busschots